måndag, april 23, 2007

En jobbig kväll [fortf 30 dagar kvar]

Den här kvällen känns tung. Ingen lust att plugga, allt känns som ett oöverstigligt berg och jag saknar en mysig famn. Jag försöker hålla humöret uppe och TV:n avstängd men vi får väl se hur det går. Ska försöka hålla igång mitt sociala liv men det är jobbigt med sånt inför tentor också, projektarbeten känns mer avslappnade och inte lika tidskrävande.

Note: Dagar utan TV på (och hemma i Sverige dessutom!) 5.

Det ska bli skönt med lite värme nu, om det är fint på torsdag blir det nog ett stillsamt firande i Rålis med mamma på eftermiddagen. Fredagen blir en dag i pluggandets tecken, lördagen kanske lite hänga med C efter tentan och söndagen DEFINITIVT till pappa. Sen fortsätter vi med allt, jag och min nye kompis J som gör projekt ihop. Gud vad jag gnäller! Har ju inget att gnälla om förutom min saknade gulleplutt. Jag vill nog bara att min tenta ska vara över så jag kan släppa mitt dåliga samvete över att jag inte riktigt orkar med..