torsdag, april 19, 2007

Dags att ta tag i sitt liv

Nyss hemkommen från en vistelse i ett väldigt mycket varmare Italien, och vad händer? 4 grader och storm, nästan åtminstone. Dessutom är det kaos, eller känns som kaos, här hemma. SSSB vill ha papper som visar att sambon (eftersom inte jag nått upp till kraven, förvånande nog) tagit sina poäng istället.

Men på min lista att göra har vi följande:
  • Deklarera (check)
  • Maila jobbet om att jag kan just jobba nu och framöver (check)
  • Fixa SSSB (check)
  • Maila lite trevliga foton till sötnosen i Italien (check)
  • Kolla varför jag fick en jättemärklig bok från AdLibris (orkar inte bry mig)
  • Maila cannellonirecept till mamma (check)
  • Kolla upp tandläkare, är alla verkligen så dyra som Folktandvården?
  • Programmera (check, för idag i alla fall)
  • Packa upp och plocka i ordning. (check)
  • Låna om bok från bibblan (check)
Men imorgon blir det middag hos mamma i alla fall. Cannelloni såklart.