fredag, september 23, 2005

Följande

filmer känner jag att jag måste se. Vad har hänt? Jag brukar ju se alla filmer innan alla andra? Jag har tappat stinget.

CorpseBride- ok, den har inte ens kommit ut än.
ZoZo- tänkt se den hur länge som helst. Åtminstone sen jag hörde talas om den.
Kalle och chokladfabriken- Tim Burton och Johnny Depp. Igen.
Liftarens guide till galaxen- Tja, jag har läst boken tre gånger. Det är dags att tillfredsställa nörden inom mig. Även om filmen inte ens kan komma i närheten av boken så måste jag se den.
Lars von Triers Manderlay (svensk sida titta här), den andra delen i den trevliga trilogin om drömmarnas land som inleddes med den av mig konstant hyllade Dogville.
Broken Flowers- underbara Bill Murray.

Ok. That's a start anyway.
Fylla på och checkas i med tiden.
Nu ska jag till Mamnett och färga hår samt äta god mat. Hoppas denna dag fortsätter i samma trevliga sinnesstämning som den börjat. Går runt med ett mysigt MonaLisa-leende på läpparna.