måndag, augusti 29, 2005

On: Livet återgår till det normala Off: Sommarlivet

Gah! Kollar på Outsiders om folk som inte kan sluta äta och vill omedelbart springa ner till Vi och köpa en gigantisk påse godis, som jag kommer vilja kasta efter tre godisbitar, och ett paket cigg, som jag kommer vilja kasta efter två bloss på första pinnen. Suck. Men skolan börjar ju imorgon, något måste jag ju få? NEEEJ! Jag får ingenting!! Fy FY FYYYY! De är otroligt modiga som går ut i TV och berättar, även om det är i en freakshow på femman. Jag förstår inte att jag kan bli godissugen, personerna som är med borde ju verka som avskräckande exempel? Kanske för att jag är medveten om att jag inte på långa vägar ser ut som dem och därför tycker att det är lugnt?

Jag fick ett par jättefina stövlar idag av mig själv. Ätandet utbytt mot shoppande. Sen "fick" jag ju en massa skojig kurslitteratur också. Hmpf.

Godisgodisgodisgodis. Kanske ett substitut för något annat jag saknar? Hmm.. nej, bättre att tänka på godis. Annars blir jag galen. Känner mig social ikväll och bara för det är det ingen som vill göra något. Men jag har en hel del att göra inför imorgon så det spelar egentligen ingen roll.

Where's my latino? Hm. Får nog ge upp honom. Är ju egentligen inte särskilt intresserad.. men vi tjejer är ju lite speciella ibland och får idéer om att vi vill ha vissa vi inte vill ha.. liksom, efter ett tag sådär :). Dags att börja jaga någon i min egen ålder kanske. Och som inte är min totala motsats, eller bor i utlandet, eller flyr allt besvärligt, eller eller eller. Förhållandedelen av mitt liv suxx. Sex kan väl vem fan som helst få som vågar säga "hej" till andra människor. Åtminstone om man är tjej, dvs har bröst. Men resten då? När kommer det?
Nej.. jag ska inte gå ner längs den vägen nu. Då kommer det definitivt sluta med en godispåse och cigg.