torsdag, juni 09, 2005

På västfronten något nytt

VG på tentan. Jag är grym, ibland åtminstone. En mindre att skriva i augusti. Nu är det bara resten kvar men jag ska glädjas åt detta resultat ett par dagar först.
Annars då..
Veckans överraskning: Robyns låt Konichiwa bitches (ursäkta ev felstavningar.. japanska är inte mitt språk). Wow. Har aldrig gillat Robyn men den låten är cool. Ungefär som The Ark och This piece of poetry is meant to do harm. Grym låt den också, trots att jag ställt mig ganska iskall till arkarna förut. Antagligen kommer väl Robyns låt spelas lika mycket på radio som nämnda ark-låt, dvs några gånger under typ en veckas tid, eftersom den antagligen inte kommer falla folket i smaken.
Veckans ångest: Fortfarande inte svarat på byxans sms. Jag kanske borde göra det? Lyssnade precis på P3 och relationsrådet.. de tyckte det var okej att använda sig av en trampolin, dvs att dejta någon bara för att komma över någon annan. Funderar på att satsa på det, jag står oftast inte ut särskilt länge om jag inte gillar personen ändå så han kommer nog inte bli alltför ledsen när jag väl bestämmer mig för att jag är över X. Dessutom kanske han (byxan alltså) dumpar mig först men det vore väl att hoppas på för mycket.
Veckans väder: Dagens! Wow! Hoppas sommaren stannar några dagar (till slutet av augusti, eller varför inte hela september också) åtminstone.
Veckans tråk: Ska på kurs imorgon. Förflyttningsteknik. Suck.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

förflyttningskurs:
1. Definiera 2 punkter, A och B.
(Placera helst punkt A där du är förnärvarande, och punkt B dit du vill)
2. Ta dig med valfritt färdmedel från punkt A till punkt B. (valfritt färdmedel sträcker sig från allt som fötter och skor till helikoptrar och stora skalbaggar)

11:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Home